Analyse, onderzoek en advies website

De huidige website van Keukenhof is het resultaat van een gedegen onderzoek en de samenstelling van een modern eisenpakket. Tegen het licht gehouden van zowel creativiteit, technologie en deskundigheid van de uiteindelijke realiserende partij, die de nieuwe website heeft mogen bouwen. Een uniek stuk samenwerking.

keukenhof

De meertalige website is tot stand gekomen na een uitgebreid onderzoek naar met name de gebruiksmogelijkheden voor de afdeling marketing. Het oude CMS voldeed niet meer aan de hedendaagse eisen.

Daarnaast werd ons gevraagd een onderzoek te doen naar de topbureaus van Nederland om uiteindelijk tot een keuze te komen voor een bureau met duidelijke roots en ervaringen in de musea- en tentoonstellingen wereld.

Manager Sales & Marketing Wim van Meerveld zei het destijds zo: ‘Het is niet de bedoeling dat we allerhande adviesbureaus aan tafel krijgen, die ons gaan adviseren op het gebied van onze on-line marketing, anderzijds willen we wel een pro-actief bureau binnenhalen, welke ons attendeert op relevante on-line ontwikkelingen’.

Bouwer moet ‘verkopen van beleving’ begrijpen