Best of Customer Media 2009 Awards

smin.pngSmin houdt ook dit jaar weer de bekende ‘Best of Customer Media Awards’. Ik heb zelf het genoegen zitting te mogen hebben in de categorie Crossmediaal. De prijsuitreiking verdeeld over meerdere categoriën vindt plaats op 21 oktober bij MTV Networks. Joe Pulizzi is keynote spreker.

De Best of Customer Media is de verkiezing voor de beste Nederlandstalige customer media initiatieven. De jury wordt elk jaar zo evenwichtig als mogelijk samengesteld. Drie vakjury’s en één eindjury zijn benoemd. De jury beoordeelt de ingezonden cases en bepaalt de nominaties en bekroningen. Hans Hagenaars, Directeur Marketing ING Retail Nederland is aangetrokken als voorzitter van de eindjury. Hans Hagenaars is gevraagd op grond van zijn brede ervaring, kennis en betrokkenheid bij het vak.

‘Voor zowel bureaus als opdrachtgevers is het belangrijk om onderscheidende media te produceren en daarmee het hart van de ontvangers te raken. Media die minder op massaal bereik en meer op intelligent beroeren zijn gericht. De Best of Customer Media kan juist deze mooie voorbeelden goed voor het voetlicht brengen. We gaan een aantal interessante jurydagen tegemoet.’ aldus Hans Hagenaars

Smin voorzitter Wim Tjaberinga kijkt uit naar de nieuwe awardronde. ‘Ook dit jaar is er weer veel moois te beleven in customer medialand. Er is veel nieuw werk te bewonderen, veelal van buitengewoon goede kwaliteit en met inzet van een breed palet aan media. Werk dat laat zien dat iedereen serieus met dit vak bezig is. Ik zie veel prijswaardig werk in de markt, ook van partijen die zich focussen op nieuwere media. Erg enthousiast ben ik met Hans Hagenaars als voorzitter van de eindjury. Met zijn ervaring is Hans Hagenaars een waar boegbeeld voor de Best of Customer Media’.