MailChimp training basis voor nieuwe trailer New Media Brains

Anne Marie Hazenberg is zonder enige twijfel de grote stuwende commerciële kracht achter het succes van New Media Brains uit Rotterdam. De onlangs door mij verzorgde training MailChimp werd door haar gebruikt als basis voor de nieuwste trailer van haar bedrijf.

Mensen willen in steeds kortere tijd steeds meer leren. Het was dan ook een enorme uitdaging de MailChimp training in een halve dag te kunnen doen. En nee, dan niet alleen een globale introductie, maar zelfs tot en met het zelf kunnen ‘programmeren’ van geautomatiseerde nieuwsbrieven. De onlangs verzorgde training werd voor ca. 14 cursisten in Rotterdam gehouden.’

Uitdaging is natuurlijk in die 4 uur diverse niveaus te bedienen. Sommigen weten helemaal niets en anderen zijn al flink wat stappen verder. Juist in die mix onderscheidt New Media Brains zich van andere media-opleidingen. De deelnemers aan dit type trainingen zijn in hun dagelijkse praktijk erg druk bezette mensen vanuit zeer uiteenlopende organisaties. Hebben een druk sociaal leven en dus geen tijd om gedurende drie weken elke dinsdagavond te komen voor een training in ‘stukjes’. In toenemende mate zie je dat korte praktijkgerichte trainingen gewoon ‘even tussendoor’ moeten plaatsvinden. New Media Brains speelt met haar ‘tools’ trainingen in op die marktvraag.